Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ania c'est moi
11 août 2020

Ha nincs kéznél fasz, dugj be mást

Hát de tényleg. Miért lenne a másik felelőssége a te kielégülésed? Miért ne mehetne nélküle, miért lenne ez szentségtörés? És ne csak úgy külsőleg maszturbálj. Nem, valaminek beled kell hatolni. Csak előtte fertőtlenítsd le.

Jó oké nem mondom, hogy van annyira jó, mint a tényleges, valódi szex. A másik testmelegével, ölelésével, érintésével, az összebújással a végén.

De megteszi. Felszabadultabb leszel. Nevetsz egyet a világ problemáin, még azon is, hogy nemrég szakítottál, meg mindenen. Kellemesen ellazulsz utána.

Kívancsi voltam, hogy hogyan hat ez másnap a kisugárzásomra, az életkedvemre, van-e feleannyira önbizalombooster hatása, mint D.nak.

Nos, azt hiszem, van. Ma nem csak egy szépre cicomázott bús picsa voltam. Hanem egy szépen megcsinált, szexis, sugárzó nő. Az autós egyből átengedett a zebrán. A srácok egyből észrevettek, köszöntek és kóstolgatni kezdtek. Reggel hiányzott csak D., amikor bosszankodtam egy sort, hogy már megint nem tudok felkelni olyan korán, olyan varázsütesre, mint ő, és a tükörben csak magamat láttam fáradtan, kócosan és elnyűtten. Meg amikor sétáltam be reggel. De aztán elmúlt.

Nem kísért többé. Kit érdekel, ha nekem amúgy rendben van az életem. Sőt, a körülöttem levő 5 férfiból 3at nagyon is szívesen levetkőztettem volna és nagyon is lenyűgözött az intellektusuk is. Szóval ennyit arról, hogy csak egy emberhez ragaszkodjál. Persze abból a 3-ból 2 házas, a 3. pedig.. nos hát.. neki még sose volt baratnője...

Publicité
Publicité
Commentaires
Ania c'est moi
Publicité
Ania c'est moi
  • A női lét rejtelmeiről, kérdéseiről, kissé kevésbé felszínesen, mint ahogy az eddigiekben megszokhattuk. Magamnak, Nektek. - "Az ember mindig fél az ilyen szabályos boldogságtól" - Márai Sándor
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Visiteurs
Depuis la création 4 971
Archives
Publicité