Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ania c'est moi
11 août 2020

Lehet, hogy hiba volt.

Lehet, hogy becsaptam a saját testem ezzel az egésszel tegnap. Máshogy is ébredtem reggel. HIÁNNYAL. 

Meg mint aki eddig bírta és eddig gondolta az egészet komolyan. Ennyit a szakítás szentségéről, és komolyságáról.

A korábbi reggelek jobbak voltak. Danival álmodhattam. Hogy ott van mellettem, nem ment sehova. De a mai nem ilyen volt.

Inkább egyfajta ráeszmélés, hogy jé, nincs. De aztán egész nap valami zsongásban éltem. Mintha újra megnyílt volna az energiacsatorna köztünk, és újra áramolhatott volna. Pedig nem történt semmi, bakker, megoldottam nélküle a tetejenincs orgazmust. Még csak nem is rá gondoltam közben.

Biztosan vonzóbb volt számára az energiám ezek után. Ezért érezhettem a szárnyalást, biztos sokat gondolt rám.

Franc se fogja ezt érteni soha.

Istenem, nem tudom, hogy mi lesz, hogy lesz - csak legyen valahogyan. Csak egy boldog várakozás és vágyakozás van bennem.

Talán álmomban megmutatod, hogy mi a stájz. Mire fel ez a boldog szárnyalás.

Túlságosan is emlékszik még a testem arra, hogy milyen volt vele.

"Ne test szerint éljetek, hanem lélek szerint".

Publicité
Publicité
Commentaires
Ania c'est moi
Publicité
Ania c'est moi
  • A női lét rejtelmeiről, kérdéseiről, kissé kevésbé felszínesen, mint ahogy az eddigiekben megszokhattuk. Magamnak, Nektek. - "Az ember mindig fél az ilyen szabályos boldogságtól" - Márai Sándor
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Visiteurs
Depuis la création 4 971
Archives
Publicité