Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ania c'est moi
2 août 2017

Új élmények

Egy ideje pozitív fordulatot vett minden. Külföldön vagyok, jól érzem magam, kiegyensúlyozott vagyok. Megérkeztem. Egy hónapot voltunk távol Danival és ez nagyon jót tett nekünk. Amikor idejött meglátogatni, elhalmozott szeretettel és figyelmességgel. Persze még így is egy neveletlen kisfiúra emlékeztett sokszor, dehát.. ő ilyen.

Olvasgattam egy posztot, amit egy nő írt arról, hogy ő imádja a szexet. Nőkkel is férfiakkal is. Férfiakkal azért, mert imádja a kontrasztot bennük, csodálja az erejüket és örömére szolgál kielégíteni a vágyaikat. Esküszöm ez az első, hogy arról olvasok, hogy egy másik nő mit szeret a szexben. Hogy ő szereti azt, hogy a másik használja őt a saját élvezetére? Nagyon érdekes, gondoltam.. de szöget ütött a fejemben.

Danival persze egyből egymásnak estünk. Első alkalommal csak én mentem el, ő nem. De rég volt ilyen jó, ilyen komplex orgazmusom. Jó sokáig is tartott. Második alkalommal, még aznap, valami olyat éltem át, amit előtte soha. Eleinte nem is volt kedvem szexelni, de aztán Dani meghozta a kedvem. Talán kicsit fáradt is voltam. Emlékszem, lefeküdtünk a matracra a földre, hogy ne legyünk olyan hangosak. Addigra valami olyan tudatállapotba kerültem, amit nem értek, hogy sikerült elérni.. De mintha élveztem volna azt, ahogy ő élvezi ami történik. Én csak feküdtem hanyatt, éreztem, hogy bennem van, éreztem, hogy minden mozdulat gyönyörű, és azt mondtam neki, amit őszintén éreztem: imádlak. Ami szólt egyben neki is, hogy felnézek rá, csak azért mert férfi, és imádom, hogy férfi, és egyben a farkának is, hogy ennyire kitölt és minden egyes mozdulatát érzem és élvezem, talán még G-pontom is van, ki tudja. Én nem tudtam volna elmenni, egyáltalán közel sem voltam hozzá, de Danihoz annál inkább közel voltam. Olyan összhang alakult ki, ami csak nagyon ritkán sikerül. Kérdeztem, hogy élvezi-e a puncim. Mondta, hogy igen. Kérdeztem, hogy mennyire? Mondta, hogy nagyon. És éreztem, hogy ő hamarosan elmegy, mondtam is neki hogy menj el. Hova szeretnél? Szeretnél a számba élvezni? És nem sokkal később már meg is tette. Én meg olyan boldog voltam. Hogy ez volt az eddigi legjobb szexünk. Tudtam irányítani őt szavakkal, vágytam rá, vágytam arra, amire ő vágyott. Valami csodálatos kapcsolódás történt, amiben én nem szálltam el, mint egy lufi, hogy ez a mennyország, emrt olyan gyönyörű, hanem átkapcsoltam alpárira, és az ő élvezetén keresztül élveztem én is ami történik. Hogy én, igen, én váltom ezt ki belőle. Csak én, csak itt, csak most.

Mindig meglepődök, hogy Danival mindig van valami új szexuális élményem. A legelső az volt, hogy vele jó dugni. Sokkal többet szoktunk dugni, mint szeretkezni. És élvezem. Sokszor indul szeretkezésnek, aztán átkapcsolunk dugásba, mert még és még többet akarunk a másikból. Mondjuk az is igaz, hogy ő az első pasim, akinek jó teste van. Izmos, feszes, imádom.

Aztán történt egy olyan is, hogy kutyában voltunk, ő valami eszméletlen sebességre kapcsolt, és még én is ráerősítettem, mert még én is rámozogtam. És csak annyit érzékeltem, hogy sose tudtam, hogy a szex lehet ilyen is. Nem is tudom szavakkal leírni... olyan... elektromos volt .. Emlékszem, csak azt akartam, hogy ne hagyja abba. Nem tudtam volna így elmenni, de annyira magával ragadó volt, ami történt, hogy amikor végül elfáradtunk és befejeztük, csak annyit kérdeztem, hogy ez mi volt?!

Aztán ott van az a szex, ami uncsi. Ugyanaz a forgatókönyv, ugyanazt a néhány pózt váltogatjátok, koncentrálsz erősen h elmenjél, várod türelmesen hogy ő mikor megy már el.. Itt is van katarzis, de nem olyan erősen és mindent elsöprően, mint amikor egyszerűen csak kapcsolódtok és feloldódtok egymásban, és elvesztek egymás gyönyöreiben... 

Publicité
Publicité
Commentaires
Ania c'est moi
Publicité
Ania c'est moi
  • A női lét rejtelmeiről, kérdéseiről, kissé kevésbé felszínesen, mint ahogy az eddigiekben megszokhattuk. Magamnak, Nektek. - "Az ember mindig fél az ilyen szabályos boldogságtól" - Márai Sándor
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Visiteurs
Depuis la création 4 971
Archives
Publicité