Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ania c'est moi
24 avril 2017

lassan itt a cel

Az elmult napokban valami olyat ereztem, amit korabban nem: Doktor leszek. Elottem a vilag, tele lehetosegekkel. Eddig mindig olyan keseruen lattam mindent, a jovot is.. De most mindjart itt a vege a sok szenvedesnek. Azt latom csak, hogy ez mar a finis. Es lassan itt az eredmenye a sok tanulasnak es sok szenvedesnek. Olyan sokat tanultam. Hogy be kell osztani az idomet, osszeszedettnek kell lenni. Nem erek Ra almodozni es fantazialni. Sokat valtoztam. Erdekes modon egy reszem még valamit szeretne, még egy kicsit jatszani az emberekkel, a szerelemmel, meg egy kicsit szamitaon az h ki a jo csaj, ne csak az h ki a jo munkaero. Meg egy kicsit hadd legyek a jo csaj, hadd hozzam ki magambol a maximumot. Erdekes, regen mennyire feltem, de egyre inkabb bizakodva nezek a jovobe. Nem tudom mi valtozott, talan csak a felfogasom.
Publicité
Publicité
Commentaires
Ania c'est moi
Publicité
Ania c'est moi
  • A női lét rejtelmeiről, kérdéseiről, kissé kevésbé felszínesen, mint ahogy az eddigiekben megszokhattuk. Magamnak, Nektek. - "Az ember mindig fél az ilyen szabályos boldogságtól" - Márai Sándor
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Visiteurs
Depuis la création 4 971
Archives
Publicité