Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ania c'est moi
8 octobre 2017

Végül csak sikerült két szék közt a földre esnem

Ráadásul úgy, hogy egyébként egyik srác sem tudott a másikról. Vagy valamit kurva szarul csinálok, vagy rosszul taktikázom, vagy igazából mind a kettővel csak valami illúzióm volt amúgy is. És most tulajdonképpen ez az illúzió oszlott szét, ez fáj: E.P. megdugni akart, de még azt is ő szabná meg, hogy mennyiszer. Kettőbe "ment bele", de aztán ennyi, semmi egyéb emberi kapcsolódásnak szerinte nincs értelme. És szerintem NEKI CSAK AZ SZÁMÍT hogy ő legyen az, aki nyertesként jön ki a dologból... és érezte, hogy máshogy nem fog menni. Mindegy is, volt mégis valami olyan illúzióm vele, hogy a rendkívül erős vonzalom majd nyerni fog, meg hogy majd én húzom az agyát. De mi a szart mondjak. Úgy tűnik azt az erős testi vonzalmat csak én éreztem. Ő egy rossz ötlet volt úgy, ahogy van. És igen, az egy teljesen felesleges és öngyilkos lépés volt, hogy előkapjam őt, amíg D. betűhétvégézik. Pedig így éreztem igazságosnak. Ezt halál komolyan mondom. De lehet, hogy tulajdonképpen az esik rosszul, hogy nem tudtam megfogni őt. Egyszerűen úgy, ahogy írta, érzése irántam nincs. És se azzal nem tudtam volna megfogni, ha nem szexelek vele, se azzal nem tudtam, hogy szexeltem vele. Se azzal nem tudtam, hogy átláttam rajta, se azzal nem tudtam, hogy flörtölgettem, se azzal, hogy kedves és gyengéd voltam, se azzal, hogy nem vesztettem el az eszem, se semmivel. Talán ha egy bólogató picsát játszottam volna, aki mindennel egyetért, amit mond. Talán akkor megjött volna az érzés, hogy ó igen, ő kedvel engem. Nem értem igazából mit csináltam rosszul, mert tudtam előre, hogy ő egy gátlástalan player. Nincs min csodálkoznom. Igazából csak azt nem értem, minek próbáltam meg mégiscsak. Talán pont ugyanolyan hülye vagyok, mint D. Legközelebb nincs olyan egy ilyen csávóval hogy felmegyek hozzá. Inkább kamuzok valamit. Nincs olyan, hogy nyugodtan magam adom. Egy ilyen csávóval csakis szigorúan bólogató, vélemény nélküli picsa lehetek. Ja és soha többet nem hallgatok Rékára, aki csak megvonja a vállát, hogy mi van abban ha van egy kis szex. Az van csajszi, hogy te elkezdesz érezni a pasi meg nem. Ez van benne, de te tegyél csak úgy, mintha akkora expert lennél, pedig azért hát tudjuk, hogy össz. kb. 4 faszid volt. Akik hosszútávúak voltak. Szóval bazmeg ne vonogasd a vállad, hogy mi van egy kis szexben és ne tegyél úgy, mintha pasi lennél, aki pasiként kezeli a szexet. Mert úgyse ez az igazság. Se neked, se nekem.

D. persze most sokkal jobban fáj. És mit mondjak. Nem is annyira az, hogy megint bepróbálkozott másik csajnál. Szinte nem is lepődtem meg. Az fáj, hogy kurvára tudtam, hogy ez benne van a pakliban, ha elmegy egy kibaszott betűhétvégére, mégis naiv módon hogy örültem, amikor visszajött és találkoztunk!
Az fáj, hogy kurvára vágja, hogy a csaj pattintani fogja, de mégis mégis megpróbálja, mert ő pasi és próbálkozhat, és ki tudja, talán addig próbálja, talán szerencséje lesz... És még akkor is erről beszél a haverjával, amikor ott vagyok nála és minden rendben van, mert szeretjük egymást.... És annyiraaaa lazán kezeli, nem is izgul, hogy lebukik. Aztán amikor lebukik, akkor is annyit mond, hogy hát jó.

Dani persze, hogy fáj. Fel se fogtam még szinte. Olyan szürreális. Egyik pillanatban még azt látom, hogy igyekezik feldobni a szex. életünket. Meglep. Kitesz magáért. Számítok neki. Következő pillanatban egy apró véletlen, és kibukik az igazság: már megint rá akar mozdulni valakire. Jólvan ne legyek álszent, én ugyanezt csináltam vele. Csak én nem buktattam le magam. Én nem okoztam ezzel neki fájdalmat. És annak is ő az oka, hogy annyiszor megcsaltam. Ő volt az a "pasim", aki soha a büdös életben nem tervezett velem. Nem voltak terveink, hogy majd lesz egy szép házunk, meg gyerekeink. Ő volt az a "pasim", akinél lépésről lépésre lehetett csak azt elérni, hogy jó akkor most már hozzon már egy virágot, vagy legyen már bemutatva a szüleimnek.

Valljuk be az igazságot. Dani nem a pasim volt, hanem a barátom extrákkal. És hiába hozott nekem virágot, hogy de ő mégis mennyire szeretné, hiába mondtam neki, hogy igyekezzen jobban... Ez sosem volt kapcsolat. Tervek nélkül. Ez a kibaszott igazság. És lehet, hogy tényleg ő az, aki ennyire nem látja a jövőt. De lehet, hogy csak velem nem látja. Mert nem úgy gondolkozik, ahogy mondjuk egy értelmes nő tenné: hogy ha van valaki, akit szeretsz, ha van valakivel egy jól működő kapcsolatod, egy olyan emberrel, akiben megbízhatsz, mert nem bassza át a fejed folyton.. Akkor őt választod mindenki felett... Nem. Ő úgy gondolkozik, mint egy kibaszott pasi. Hogy legyek én neki ott a háttérben, amíg ő nyugodtan megpróbálja felszedni a kibaszott elsőéves picsákat, akár sikerül neki, akár nem.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Ania c'est moi
Publicité
Ania c'est moi
  • A női lét rejtelmeiről, kérdéseiről, kissé kevésbé felszínesen, mint ahogy az eddigiekben megszokhattuk. Magamnak, Nektek. - "Az ember mindig fél az ilyen szabályos boldogságtól" - Márai Sándor
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Visiteurs
Depuis la création 4 971
Archives
Publicité