Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Ania c'est moi
26 mars 2019

Nem lehet minden hímből alfa hím

Mondtam neki. És ugye ki vagyok én hogy kétségbe vonjam az álmait, a vágyait. Nincs még egy olyan szerencsétlen, mint én. Kifogom a világ legnagyobb lúzereit. És megszeretem őket. Sőt. Jól érzem magam velük. Jobban, mint a sikeres macsó faszkalapokkal. Megtanultam értékelni azt a szeretetet, ragaszkodást, gyengédséget, amit nyújtani tudnak. Biztonságban érzem magam, mert tudom, hogy nem találnának úgysem mást. Erre mi történik? Kitalálják, hogy ők még alfa hímek AKARNAK lenni. Még csajozgatni. Mert ez a ffivá válás része. Még több csajt baszni. Még találni vki jobbat. Még próbálgatni a vonzerejüket. Még növelni a vonzerejüket. Mint aki vérszemet kapott. És a társadalom? Ezt teljesen normális folyamatnak tartja. Sőt. A Zuckerberg sikersztorira biztat mindenkit. Aztán milyen meglepő, hogy nem születnek gyerekek. Milyen meglepő, hogy nincsenek tartós párkapcsolatok. Minden gyökér elhiszi magáról, hogy ő lehet még alfahím. Közösségeink sincsenek, könyörgöm! Aki már gimiben nem vt sikeres, az már nem is lesz az a nőknél, miért olyan kurva nehéz ezt elfogadni? Ebben az életkorban már a közös jövőt kell építeni, tervezgetni, örüljön az, akinek van kivel! Ne álmodozzon... Jár neked is. Jár. Ó tényleg, ne mondd már, mire fel? Honnan veszed, hogy neked is az jár, hogy minden nő odáig legyen érted, hogy te legyél Nagy Sándor, a vezér, hogy te legyél az, aki ha csak belép vhova, minden szem rá szegeződik. Honnan szedted ezeket az ambíciókat hülyegyerek? Ekkorra már igazán belőhetted volna, hogy mi a szinted. Hogy én is felette vagyok. 1x volt ilyen szerencséd az életben. De mint mindent, ezt is elbaszod. Nem minden jár, de van, amit megérdemelsz. Most pl azt, hogy kurvára pofára essél.
Publicité
Publicité
Commentaires
Ania c'est moi
Publicité
Ania c'est moi
  • A női lét rejtelmeiről, kérdéseiről, kissé kevésbé felszínesen, mint ahogy az eddigiekben megszokhattuk. Magamnak, Nektek. - "Az ember mindig fél az ilyen szabályos boldogságtól" - Márai Sándor
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Visiteurs
Depuis la création 4 971
Archives
Publicité